
Ново попълнение в екипа на Микро Кредит - виртуалният асистент с изкуствен интелект Мики вече обслужва първите си клиенти
Мики вече може да бъде открит и в Rakuten Viber.
От няколко дни в екипа на Микро Кредит има ново попълнение. Към редиците на служителите се присъедини и AI виртуалният асистент Мики. Чатботът е плод на партньорството на компанията с DigiTech Consult и използва платформата на DRUID AI .
Помощ от Мики може да получи всеки клиент или посетител на сайтовете microcredit.bg и credinet.bg. Виртуалният асистент оказва съдействие при кандидатстване за заем, като за момента предлага възможност за попълване на заявка за кредит в офис и пренасочва към формата за изцяло онлайн кандидатстване, също така позволява на клиентите да проверят статуса на вече подадена молба за кредит или договор. Мики предоставя на клиентите възможността да открият най-удобния за тях офис на компанията и отговоря на най-често задаваните въпроси.
AI технологията се очаква да осигури по-бързо и качествено обслужване на клиентите на компанията, като едновременно с това ги запознава с продуктите и услугите от портфолиото й. В най-близко бъдеще Микро Креддит планира да обогати функциите на виртуалния асистент и да предложи на своите клиенти допълнително съдържание и нови начини за кандидатстване за кредит.
Виртуалният асистент Мики вече може да бъде открит и от потребителите на Viber. В социалната медия за сега клиентите на Микро Кредит могат да се възползват от live chat с оператор, но съвсем скоро ще се предлагат всички функции на бота, които са достъпни на сайта на компанията.
Ботът може да бъде достъпен във Viber като се сканира QR кода по-горе или от тук.
#Stay tuned!