
Виртуалният асистент MIKI в помощ на клиентите на Microcredit и във Viber
Темата за изкуствения интелект, който трансформира бизнеса и социалните мрежи, персонализирайки съдържанието за потребителите и подобрявайки клиентското обслужване, е въпрос, доминиращ в много компании. В свят, в който AI технологиите се развиват с такава скорост и управляват редица процеси, MIKI-виртуалният асистент на Microcredit, също разширява своите умения и граници на приложение.
AI асистентът, който беше създаден с партньорствот на DigiTech Consult , вече е съдействал на хиляди клиенти на компанията и се радва на положителната оценка на потребителите.
След успешния старт на MIKI в края на миналата година, виртуалният асистент вече е интегриран и в Rakuten Viber . Приложението ще осигури още една възможност за портебителите да взаимодействат с продуктите и услугите на Microcredit.
Какво прави MIKI толкова специален помощник?
MIKI умее много неща, но скоро ще зарадва клиентите на Microcredit с още полезни функции. Ето как може MIKI да бъде полезен:
· Live chat: чат на живо с оператор. MIKI може да свърже всеки потребител с оператотор в реално време и така да осигури бърз отговор на индивидуални въпроси.
· Полезна информация . Най-често задаваните въпроси вече са лесно достъпни и всеки може да намери информацията, от която се нуждае.
· Навигация до офис. Само с няколко клика MIKI дава информация за местоположението, работното време и телефон за връзка на всеки един офис на компанията.
· Заявление за кредит. Клиентите могат да кандидатстват за кредит лесно и бързо. Нещо повече – MIKI предлага възможност всеки да избере каква точно финансова услуга предпочита и да го насочи към кредит в офис и онлайн кредит.
Всичко товаа вече е достъпно и за потребителите на Viber и обещава да направи MIKI незаменим помощник в света на финансовите услуги на Microcredit, осигурявайки информация и полезни функции на клиентите без да се налага да напускат приложението.
Виртуалният асистент на Microcredit може да бъде открит в Rakuten Viber чрез търсачката на приложението с името си MIKI (МИКИ) или тук .
Какво планираме за в бъдеще?
MIKI ще продължи да се развива и усъвършенства като незаменим инструмент от портфолиото на Microcredit.
Скоро асистентът ще може да бъде открит и в други приложения и канали, така че да направи услугите и продуктите на компанията още по-достъпни.
Нещо повече от това, MIKI ще може да предлага персонализирано преживяване на потребителите, отговаряйки на индивидуалните нужди на клиентите.
Съвсем скоро виртуалният асистент ще предоставя и денонощно съдействие на потребителите, като ще отговаря на индивидуални запитвания 24/7 за разлика от традиционните екипи за обслужване на клиенти.
MIKI ще продължи да се учи от въпросите и запитванията на потребителите, като чрез анализа на взаимодействията ще подобри и усъвършенства, както уменията си, така и услугите, които предлага.
Тествайте MIKI на сайтовете microcredit.bg и credinet.bg
и във Viber още сега!