За офис в: София
Валидност на обявата до: 31 октомври 2019
Виж детайли
"Микро Кредит" АД търси динамична и отговорна личност за позицията: Кредитен специалист
Отговорности:
- обработка на заявления за кредит;
- администриране на получените данни в информационна система (база данни);
- любезно и коректно обслужване на клиентите;
- анализиране на кредитоспособността на клиента;
- работа в съответствие с установените от компанията процедури.
Изисквания:
- добри комуникативни умения и отлична дикция;
- добра компютърна грамотност;
- умение за работа в екип;
- комуникативна и отговорна личност, с желание за обучение и развитие;
- нагласа за динамична работа.
Компанията предлага:
- трудов договор;
- фиксирано възнаграждение с възможност за допълнителен бонус + допълнителни социални придобивки;
- предизвикателна и интересна работа в стабилна и добре позиционирана компания;
- много добри условия на труд;
- възможност за професионално развитие;
- фирмено обучение в областта на потребителското кредитиране;
- работа в динамичен и развиващ се екип.
Ако предложението ни представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете автобиография на e-mail: [email protected] , най-късно до 31.10.2019 г.
Само одобрените по документи кандидати, ще бъдат поканени на интервю.
Уведомяваме ви, че данните, които ни предоставяте са лични по смисъла на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита и всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.
За офис в: гр. Варна
Валидност на обявата до: 30 юни 2017
Виж детайли
Компанията търси динамична и отговорна личност за позицията: Регионален мениджър
Отговорности:
- Подбира, обучава, организира, контролира екип от мениджъри и подчинените им екипи в поверения регион;
- Организира екипа си за извършване на търговски промоции и програми с цел набиране на потенциални клиенти;
- Контролира екипа си за спазването на установените процедури за работа;
- Презентира продукта на компанията пред потенциални клиенти;
- Изисква от екипа ежедневни отчети за изпълнението на поставените месечни планове;
- Анализира резултати и дава предложения.
Изисквания:
- Доказан опит в областта на продажбите и управлението на екипи;
- Опит в областта на небанковото потребителско кредитиране ще се счита за предимство;
- Компютърна грамотност;
- Умения за ясна, точна и на достъпен език комуникация с различен тип хора;
- Умение за организиране на процеса на работа и правилно разпределение на задачите;
- Умения за вземане на решения;
- Умения за извършване на търговска презентация;
- Шофьорска книжка.
Компанията предлага:
- Предизвикателна и интересна работа в стабилна и добре позиционирана компания;
- Много добри условия на труд;
- Трудов договор;
- Възможност за развитие;
- Фирмено обучение;
- Фиксирано възнаграждение и бонусна схема обвързана с постигнатите цели и резултати.
Ако предложението ни представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете автобиография на e-mail [email protected], най - късно до 30.06.2017г.
Само одобрените по документи кандидати, ще бъдат поканени на интервю.
Уведомяваме ви, че данните, които ни предоставяте са лични по смисъла на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита и всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.
За офис в: гр. Видин, Смолян, Стара Загора, Елин Пелин, Велико Търново, Варна, Русе, София и Силистра
Валидност на обявата до: 30 юни 2017
Виж детайли
Компанията търси динамична и отговорна личност за позицията: Офис мениджър
Отговорности:
- Изграждане и управление на екип от Кредитни консултанти (подбор, обучение, развитие);
- Организация работата на екипа, относно постигането на поставените търговски цели;
- Съдействие и контрол на Кредитните консултанти във връзка с изпълнението на плановете за събираемост на офиса;
- Изготвянето на периодични отчети за дейността на офиса;
- Управление на паричните потоци в офиса.
Изисквания:
- Oпит в управлението на екипи;
- Опит в областта на небанковото потребителско кредитиране ще се счита за предимство;
- Отлични комуникативни и презентационни умения;
- Компютърна грамотност;
- Организираност и инициативност;
- Умения за управление на динамични и конфликтни ситуации;
- Шофьорска книжка.
Компанията предлага:
- Предизвикателна и интересна работа в стабилна и добре позиционирана компания;
- Много добри условия на труд;
- Трудов договор;
- Възможност за развитие;
- Фирмено обучение в областта на потребителското кредитиране;
- Фиксирано възнаграждение и бонусна схема обвързана с постигнатите цели и резултати.
Ако предложението ни представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете автобиография на e-mail: [email protected], най - късно до 30.06.2017г.
Само одобрените по документи кандидати, ще бъдат поканени на интервю.
Уведомяваме ви, че данните, които ни предоставяте са лични по смисъла на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита и всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.
За офис в: гр. Видин, Смолян, Стара Загора, Елин Пелин, Велико Търново, Варна, Русе, София, Добрич, Провадия и Силистра
Валидност на обявата до: 30 юни 2017
Виж детайли
Компанията търси динамична и отговорна личност за позицията:
СУПЕРВАЙЗЪР в офис
Вие ще отговаряте за:
- Изграждането, управлението и мониторинг на екип от кредитни консултанти(подбор, обучение, развитие);
- Контрол и проследяване на изпълнението на търговските цели и плановете за събираемост на поверения екип;
- Контрол и съдействие на Кредитните консултанти при събиране на вноските според договорените с клиента условия;
- Изготвянето на периодични отчети за дейността на групата от консултанти.
Вие ще трябва да имате:
- Опит в областта на продажбите и управлението на екипи;
- Опит в областта на небанковото потребителско кредитиране ще се счита за предимство;
- Инициативност и гъвкавост;
- Умения за управление на динамични и конфликтни ситуации:
- Компютърна грамотност.
Компанията предлага:
- Фирмено обучение;
- Трудов договор;
- Коректно заплащане;
- Работа в динамичен и развиващ се екип;
- Възможност за професионално развитие.
В случай, че предложението ни представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете актуална автобиография на e-mail: [email protected], най - късно до 30.06.2017 г.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Данните, които ни изпращате са лични и подлежат на защита по смисъла на ЗЗДЛ и ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност.