Използваме „бисквитки“ и други технологии, за да Ви помогнем да управлявате работата на сайта, да анализираме употребата Ви и да Ви предоставяме най-добрите предложения. Като продължавате да използвате сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Научете повече тук
Разбрах
×

Работа на постоянен трудов договор

Свободна позиция Кредитен специалист

За офис в: София
Валидност на обявата до: 31 юли 2022

Виж детайли

"Микро Кредит" АД търси динамична и отговорна личност за позицията: Кредитен специалист
 

Отговорности:

- обработка на заявления за кредит;
- администриране на получените данни в информационна система (база данни);
- любезно и коректно обслужване на клиентите;
- анализиране на кредитоспособността на клиента;
- работа в съответствие с установените от компанията процедури.


Изисквания:

- добри комуникативни умения и отлична дикция;
- добра компютърна грамотност;
- умение за работа в екип;
- комуникативна и отговорна личност, с желание за обучение и развитие;
- нагласа за динамична работа.

Компанията предлага:

- трудов договор;
- фиксирано възнаграждение с възможност за допълнителен бонус + допълнителни социални придобивки;
- предизвикателна и интересна работа в стабилна и добре позиционирана компания;
- много добри условия на труд;
- възможност за професионално развитие;
- фирмено обучение в областта на потребителското кредитиране;
- работа в динамичен и развиващ се екип.


Ако предложението ни представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете автобиография на e-mail: [email protected] , най-късно до 31.10.2019 г.

Само одобрените по документи кандидати, ще бъдат поканени на интервю.

Уведомяваме ви, че данните, които ни предоставяте са лични по смисъла на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита и всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.

Регионален мениджър - район Русе

За офис в: гр. Русе
Валидност на обявата до: 31 юли 2022

Виж детайли

Компанията търси динамична и отговорна личност за позицията: Регионален мениджър

Отговорности:

- Подбира, обучава, организира, контролира екип от мениджъри и подчинените им екипи в поверения регион;
- Организира екипа си за извършване на търговски промоции и програми с цел набиране на потенциални клиенти;
- Контролира екипа си за спазването на установените процедури за работа;
- Презентира продукта на компанията пред потенциални клиенти;

- Изисква от екипа ежедневни отчети за изпълнението на поставените месечни планове;
- Анализира резултати и дава предложения.

Изисквания:

- Доказан опит в областта на продажбите и управлението на екипи;

- Опит в областта на небанковото потребителско кредитиране ще се счита за предимство;
- Компютърна грамотност;
- Умения за ясна, точна и на достъпен език комуникация с различен тип хора;
- Умение за организиране на процеса на работа и правилно разпределение на задачите;
- Умения за вземане на решения;
- Умения за извършване на търговска презентация;
- Шофьорска книжка.

Компанията предлага:

- Предизвикателна и интересна работа в стабилна и добре позиционирана компания;
- Много добри условия на труд;
- Трудов договор;
- Възможност за развитие;
- Фирмено обучение;
- Фиксирано възнаграждение и бонусна схема обвързана с постигнатите цели и резултати.


Ако предложението ни представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете автобиография на e-mail [email protected], най - късно до 31/07/2022г.

Само одобрените по документи кандидати, ще бъдат поканени на интервю.

Уведомяваме ви, че данните, които ни предоставяте са лични по смисъла на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита и всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.

Офис мениджър

За офис в: гр. София, Пловдив, Варна, Благоевград, Велико Търново, Севлиево, Шумен, Добрич,
Валидност на обявата до: 31 юли 2022

Виж детайли

Компанията търси динамична и отговорна личност за позицията:

Офис мениджър  

Отговорности:

- Изграждане, управление и обучение на екип от супервайзор, кредитен консултант и БА
- Организира работата на екипа, за постигането на поставените търговски цели;
- Изготвя периодични справки и отчети за дейността на офиса;
- Управлява и контролира паричните потоци в офиса.
- Организира работата на офиса.


Изисквания:

- Oпит в управлението на екипи;
- Опит в директните продажби ще се счита за предимство;
- Отлични комуникативни и презентационни умения;
- Компютърна грамотност;
- Организираност и инициативност;
- Умения за управление на динамични и конфликтни ситуации.
- Шофьорска книжка категория В

Компанията предлага:

- Предизвикателна и интересна работа в стабилна и добре позиционирана компания;
- Много добри условия на труд;
- Възможност за развитие;
- Фирмено обучение в областта на потребителското кредитиране;
- Фиксирано възнаграждение и бонусна схема, обвързана със зададените цели и постигнатите резултати

Ако предложението ни представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете автобиография на email [email protected] най - късно до 31. 03. 2022г.

Само одобрените по документи кандидати, ще бъдат поканени на интервю.

Уведомяваме ви, че данните, които ни предоставяте са лични по смисъла на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита и всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.

Супервайзър в офис на Микро Кредит

За офис в: гр. София, Пловдив, Бургас, Плевен, Варна, Русе, Мездра, Кюстендил
Валидност на обявата до: 31 юли 2022

Виж детайли

Микро Кредит АД е лицензирана финансова институция, която предлага бърза, лесна и достъпна финансова помощ чрез заеми и финансови услуги на своите потребители. Компанията фокусира своите ресурси в продукта Microcredit, който се предлага в националната й търговска мрежа от над 70 локални офиса и от кредитните консултанти на компанията.


Компанията търси динамична и отговорна личност за позицията:

СУПЕРВАЙЗОР в офис 

Основни отговорности:

- Поддържа взаимоотношения с всички съществуващи клиенти, като пряко отговаря за увеличаването на съществуващата база с нови клиенти.

- Активно търси и привлича нови клиенти.

- Отговаря и управлява дългосрочно за взаимоотношенията с клиенти, установяване на техните потребности с цел предлагане на оптимални финансови решениячрез продуктите и услугите на компанията

- Назначава, управлява и контролира кредитни консултанти. Организира дейността на екипа с цел постигане на конкретни екипни резултати;

Изисквания към кандидатите:

- Много добра компютърна грамотност - MS Office,

- Умения за привличане и обслужване на клиенти и предлагане на продуктите и услугите на компанията ;

- Умения за комуникация и работа в екип;

- Умения за водене на преговори, убеждаване и разрешаване на динамични и конфликтни ситуации:

- Организираност, конфиденциалност и висока култура на поведение;

- Инициативност и гъвкавост;

- Личностни качества - отговорност, целеустременост, лоялност;
- Шофьорска книжка – категория В


Компанията предлага:

- Да бъдеш част от най-добрите професионални екипи
- Фирмено обучение в областта на потребителското кредитиране;
- Фиксирано възнаграждение и бонусна схема, обвързана със зададените цели и постигнатите резултати
- Предизвикателна и интересна работа в стабилна и добре позиционирана компания;
-Перспектива за кариерно развитие .

В случай, че предложението ни представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете актуална автобиография на email: [email protected], най-късно 31.03. 2022г.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.


Данните, които ни изпращате са лични и подлежат на защита по смисъла на ЗЗДЛ и ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност.