Нашият сайт използва бисквитки.   Информация
Разбрах

Работа на постоянен трудов договор

Кредитен специалист

За офис в: София
Валидност на обявата до: 30 юни 2017

Виж детайли

"Микро Кредит" АД търси динамична и отговорна личност за позицията: Кредитен специалист
 

Отговорности:

- обработка на заявления за кредит;
- администриране на получените данни в информационна система (база данни);
- любезно и коректно обслужване на клиентите;
- анализиране на кредитоспособността на клиента;
- работа в съответствие с установените от компанията процедури.


Изисквания:

- добри комуникативни умения и отлична дикция;
- добра компютърна грамотност;
- умение за работа в екип;
- комуникативна и отговорна личност, с желание за обучение и развитие;
- нагласа за динамична работа.

Компанията предлага:

- трудов договор;
- фиксирано възнаграждение с възможност за допълнителен бонус + допълнителни социални придобивки;
- предизвикателна и интересна работа в стабилна и добре позиционирана компания;
- много добри условия на труд;
- възможност за професионално развитие;
- фирмено обучение в областта на потребителското кредитиране;
- работа в динамичен и развиващ се екип.


Ако предложението ни представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете автобиография на e-mail: jobs@microcredit.bg , най-късно до 28.02.2017г.

Само одобрените по документи кандидати, ще бъдат поканени на интервю.

Уведомяваме ви, че данните, които ни предоставяте са лични по смисъла на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита и всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.

Регионален мениджър - район Варна

За офис в: гр. Варна
Валидност на обявата до: 30 юни 2017

Виж детайли

Компанията търси динамична и отговорна личност за позицията: Регионален мениджър

Отговорности:

- Подбира, обучава, организира, контролира екип от мениджъри и подчинените им екипи в поверения регион;
- Организира екипа си за извършване на търговски промоции и програми с цел набиране на потенциални клиенти;
- Контролира екипа си за спазването на установените процедури за работа;
- Презентира продукта на компанията пред потенциални клиенти;

- Изисква от екипа ежедневни отчети за изпълнението на поставените месечни планове;
- Анализира резултати и дава предложения.

Изисквания:

- Доказан опит в областта на продажбите и управлението на екипи;

- Опит в областта на небанковото потребителско кредитиране ще се счита за предимство;
- Компютърна грамотност;
- Умения за ясна, точна и на достъпен език комуникация с различен тип хора;
- Умение за организиране на процеса на работа и правилно разпределение на задачите;
- Умения за вземане на решения;
- Умения за извършване на търговска презентация;
- Шофьорска книжка.

Компанията предлага:

- Предизвикателна и интересна работа в стабилна и добре позиционирана компания;
- Много добри условия на труд;
- Трудов договор;
- Възможност за развитие;
- Фирмено обучение;
- Фиксирано възнаграждение и бонусна схема обвързана с постигнатите цели и резултати.


Ако предложението ни представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете автобиография на e-mail jobs@microcredit.bg, най - късно до 30.06.2017г.

Само одобрените по документи кандидати, ще бъдат поканени на интервю.

Уведомяваме ви, че данните, които ни предоставяте са лични по смисъла на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита и всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.

Офис мениджър

За офис в: гр. Видин, Смолян, Стара Загора, Елин Пелин, Велико Търново, Варна, Русе, София и Силистра
Валидност на обявата до: 30 юни 2017

Виж детайли

Компанията търси динамична и отговорна личност за позицията: Офис мениджър


Отговорности:

- Изграждане и управление на екип от Кредитни консултанти (подбор, обучение, развитие);
- Организация работата на екипа, относно постигането на поставените търговски цели;
- Съдействие и контрол на Кредитните консултанти във връзка с изпълнението на плановете за събираемост на офиса;
- Изготвянето на периодични отчети за дейността на офиса;
- Управление на паричните потоци в офиса.

Изисквания:

- Oпит в управлението на екипи;
- Опит в областта на небанковото потребителско кредитиране ще се счита за предимство;
- Отлични комуникативни и презентационни умения;
- Компютърна грамотност;
- Организираност и инициативност;
- Умения за управление на динамични и конфликтни ситуации;
- Шофьорска книжка.

Компанията предлага:

- Предизвикателна и интересна работа в стабилна и добре позиционирана компания;
- Много добри условия на труд;
- Трудов договор;
- Възможност за развитие;
- Фирмено обучение в областта на потребителското кредитиране;
- Фиксирано възнаграждение и бонусна схема обвързана с постигнатите цели и резултати.
 


Ако предложението ни представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете автобиография на e-mail: jobs@microcredit.bg, най - късно до 30.06.2017г.

Само одобрените по документи кандидати, ще бъдат поканени на интервю.

Уведомяваме ви, че данните, които ни предоставяте са лични по смисъла на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита и всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.

 

Супервайзър в офис

За офис в: гр. Видин, Смолян, Стара Загора, Елин Пелин, Велико Търново, Варна, Русе, София, Добрич, Провадия и Силистра
Валидност на обявата до: 30 юни 2017

Виж детайли

Компанията търси динамична и отговорна личност за позицията:

СУПЕРВАЙЗОР в офис 

Вие ще отговаряте за:
- Изграждането, управлението и мониторинг на екип от кредитни консултанти(подбор, обучение, развитие);
- Контрол и проследяване на изпълнението на търговските цели и плановете за събираемост на поверения екип;
- Контрол и съдействие на Кредитните консултанти при събиране на вноските според договорените с клиента условия;
- Изготвянето на периодични отчети за дейността на групата от консултанти.


Вие ще трябва да имате:

- Опит в областта на продажбите и управлението на екипи;
- Опит в областта на небанковото потребителско кредитиране ще се счита за предимство;
- Инициативност и гъвкавост;
- Умения за управление на динамични и конфликтни ситуации:
- Компютърна грамотност.


Компанията предлага:
- Фирмено обучение;
- Трудов договор;
- Коректно заплащане;
- Работа в динамичен и развиващ се екип;
- Възможност за професионално развитие.


В случай, че предложението ни представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете актуална автобиография на e-mail: jobs@microcredit.bg, най - късно до 30.06.2017 г.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Данните, които ни изпращате са лични и подлежат на защита по смисъла на ЗЗДЛ и ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност.